Prr..

Hej hej!
Hoppsan, nu såg jag vad som blivit fel på inställningarna.. HEHE, tur jag är tekninsk;)


Jag ska hur som försöka komma i gång med bloggandet så smått, jag har bara så extremt mycket i min skalle just nu så går lite små trögt.. och jag SKA ladda batterierna så det blir några bilder:)

Förresten, varför kommer allt på en gång, ringde från Åhens i veckan och ville också ha mig!
De går ju dock inte me tanke på att ja har 75% nu..men de känns så jävla roligt att bara VETA att jag redan har fått ett och att de finns fler som vill ha mig:) Jag suger kanske endå inte:)

Så hur känns jobbet då?
Ja än så länge bra.. fast ovant. Jag tycker om mina kollegor, och det är sjukt vad dom är duktiga på va de gör, dom kan väldigt mycket om innehållen i produkterna och vad dom gör, hur man använder de på bästa möjliga sätt..Jag känner mig inte i närheten av dom! Men jag försöker skriva ner så mycket som möjligt å plugga in grejer då jag har tid. Kassan är ju från stenoldern och allt måste man slå in för hand.. villket är sjukt jobbigt med alla koder och allt.. jag har ju värkligen INGET siffer minne över huvetaget..

Jag måste faktiskt säga att jag tycker väldigt mycket utbudet av hudvård, dush och kroppsvården.
Men det jag tycker om alldra mest är miljötänket. De behövs fler människor som tänker på miljön..
Redan nu känner jag att jag aldrig kommer köpa dus och hårshampoo på ICA eller Friösren, det är en bit på vägen efter som att vi har en ny serie som inte innehåller parabener,siliconer eller sulfater(som är väldigt svårt att bryta ner av natuern) Flaskorna är gjorda i så lite material som möjligt och återvinningsbart. inte nog med det så blir håret fantastiskt och dusharna luktar så jääääävla gott så jag dör!!

På sminksidan så måste jag erkänna att jag känner mig väldigt begränsad mot för vad jag är van.
Här är fokuset mer på hudvård och kroppsvård, och den är extremt välutvecklad och bra, på Make up store var det tvärt om, mindre hudvård och typ bara smink..
Ett stort problem som jag tycker finns är att det inte finns någon eyeprimer, alla vet ju hur mycket en primer gör för att ta fram förgerna och få ett jämt och långvarigt resultat,För färgerna på skuggorna är mycket vackra!
Men jag ska göra min första sminkning idag, så ska lägga concealer på locket för att fästa skuggorna.
Att använda pennorna fungerar ju också riktigt bra.. men de finna inte så många färger att välja på.. Meeen, det blir nog bra bara jag "lär om mig" lite och ser lite utanför boxen..Där imot kommer underlagen bli ett problem, det finns värkligen inte mörka nyanser,eller de som är olivfärgade.. Hmm.. Men de går säkert trolla fram nått! Bara de att jag inte kommit på hur än!

Peppad på å börja försöka sminka och få nya utmaningar, och ja.. de ÄR en utmaning å omskola sig från ett märke till ett annat :)

Nu dröjer det säkert innan jag skriver igen, men puss på er alla så länge.

Har rensat i mitt smink igen om det är någon som är intresserad som missade grovrensningen..









Kommentarer
Postat av: mican

jag är så glad för din skull :D du är bäst! och de är bara ringa om du vill sminka ;) jag kan ju oftast springa ifrån jobbet! ;) hihi!



love yööö pussssss

2011-05-12 @ 15:12:17
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: jessica

jag älskar deras schampoo som luktar typ nötter eller nått! Lätt de bästa, dyrt däremot :/

2011-05-13 @ 19:24:58
Postat av: barr

Jessica jag tror de var honungsshampo du hade, mums:)



De är omgjort nu till nya förpackningar och är fria från parabener,sulfater,silikon och färgämne så de ska bli lättare för naturen å bryta ner:)



Ja, såås finns de i tre olika storlekar å välja nu..vet inte exakt vilket vad kostar.. meeen:P

2011-05-18 @ 09:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0