Last day.

Sådär ja, nu är jag inte MUS tjej längre, lämnat in alla nycklar,kort och kläder. Skrivit på pappern för The body shop:) Det sista jag gjort på make up store är å plocka brynen på en karl som brukar vara in, och de sista jag köpt på mitt kort är doften Your Valentine som jag brukar använda då jag jobbat. Älskar den! Både min absoluta all time favorite parfym D&G`s Light blue och den här från mus känns som "varma", fast dom är totalt olika. Hur kan de komma sig? Dock känns Valentine lite mer som en vinterdoft i min näsa, men den går nog använda sena sommarkvällar ute på nya altanen också;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

FAn nu kan ja ju int boka nån sminkning av du på MUS :(

2011-05-05 @ 19:21:00
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0