Night Divine

Hallo, dagens måndags sminkning, lite mer än vardags;)
Ni får ursäkta mina bryn, men dom är på utsparning IGEN, men jag passar helt enkelt bättre i tjockare bryn.. + att jag är lite lat och tycker de blir så jäävla mycket plockande då dom är relativt tunna;)
(Klickbara bilder)







Face MUS Base prep, Mattfoundation milk+ ivory. Dual foundation helsinki

Eyes: MUS Microshadow Muffin, MAC Night Divine,MAC Carbone och MAC Copperlate

Blush MUS Peach och MUS Complex

Lips: Lippencil Gum MUS, Lipstick Peachy även de från MUS.


Jag måste bara tillägga att Lipstick Peachy är den perfekta sommarfärgen.. ÅÅH vad jag vill ha sommar NU NU NU !!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

JA fatta int att dom int bli less :P Hasse kan ju jaga i år och dar. man kör ett tag, låter han vila sen börjar man om igen, samma fart hela tin :P nu blir han nog lite smalare iallafall :)

2011-03-09 @ 16:07:21
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0