Hm?

Hur gick det med bloggandet egntligen? Inte så bra, tydligen.
Jag har inte sminkat mig så ofta, och då jag väl gjort det har jag inte haft tid att fota.. och oftast har det inte vart nått super avancerat heller.. Jag SKA försöka förbättra mig.. lite i a f.

Försökte hinna ta några innan jag for till jobbet i dag,
dock insåg jag inte förens nu att typ alla korten vart suddiga..eller extremt fula me grodhaka/hamsterkinder.
och hur går det med ögonbrynen då?,
det tar sig.. Men ska låta de växa vilt i någon vecka till så är det förhoppningsvis lite tätare.. växer riktigt glest där jag VILL att det ska växa och tvärt om.




Till ögonen i dag har jag använt Hightechlighter Sundust,
Eyedust Hectic och Dreamlike.
Microshadow Cupol, White
Glitter Peacock.
Eyepencil Black
Maxlashes maskara black


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0