Fade

Två inlägg på rad, dock är detta gårdagens sminkning:)
Hehe, och jaa.. morgonfrillan;)
Klickbara bilder



Base prep, Matt foundation ivory, dualfoundation helsinki.
Blush Oh so fresh + Must have
Hightechlighter Platina.
NEW microshadow fadae på hela locket, och sen lite svart i globen.
Lips MAC Lipgloss Pink lamonade.(min favorit färg nr1!!!)


Tyvärr värkar fade höra till några av dom få Microshadows som är lite sämre pigmenterade så de blir som "tunnt" på locket hur mycket färg man än lägger så "blåser" det som bara av. MEN I det här fallet så gjorde de faktiskt inte så mycket, den skiftar lite i grått, blått,lila så de vart inte lika störande som med endel andra..
OCh den tog fram min ögonfärg bra, så jag kommer nog nöta denna rätt mycket ;)


Undra hur de kan komma sig att vissa färger av Microshadows är svårare än andra?..
De var bla Jade som jag också tyckte var sämre än dom andra..Och sen var de en till.. men nu kommer jag inte alls ihåg vilken de var.. vertico kan de kanske ha vart?
Ja.. som sagt, bara för de blir så på mig behöver de ju inte alls bli så på ER.


Kommentarer
Postat av: mican

du är en riktig snygging!

2011-03-03 @ 16:11:38
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0