Crow.

Gårdagens sminkning, började med en helt annan, fast då försökte jag sminka mig å prata i telefonen samtidigt.. vilket inte gick så bra, så sen fick ja tvätta bort de å börja om från början.. liite smått stressad.
Men de vart väll som bra endå:)


Jag orkar inte skriva vad jag har för bas, för det är samma som alltid typ.
De är Higjtechlighter Platina som ligger som bas för skuggorna.
Microshadow Muffin längst in i ögonvrån, Cybershadow crow på hela locket ut tonat i Microshadow Fade,
och sen är det lite svart längst ut å i globlinjen.
Under ögat är det pennan Secret Agent.
La en ganska tjock eyeliner med vinge med Cackeeyeliner Black och svart maskara.

Här har jag för övrigt Blushet Must have på kinderna.


Nu ska jag försöka mig på att skriva ett personligtbrev.. Tycker värkligen inte om det.. GUUD så svåårt:(

Kommentarer
Postat av: Åsa

taack :) de är att köra bröd åt pågen :) får tyvärr inte köra lastbilen eftersom ja saknar YKB:n men dom ha lätta lastbilar för B-kort :) blir en bra erfarenhet iallafall om de nu bli :)



Nja ja kommer nog va lika fattig då som nu tyvär :( Men tack för erbjudandet, kommer nog fara upp en sväng i april, har förhoppningsvis över nån liten krona då :) tycker vi ska peppa linda att flytta hem iställe! :P

2011-03-24 @ 18:10:59
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0