Paris.

Jag har letat efter ett "naturligare" lack till mina naglar,
inget som är bör beige, och inte för glittrigt, och inte för rosa.
Ja, efter många om och men hittade jag ett på jobbet som ja tyckte om:)
Naglarna ser lite glossigare ut, nageln på fingret ser lite mer rosa ut, och topparna mer vita och fräsha ut.
Sen slår de lite olika beroende på ljus och så, som ni kanske ser, är två varv med  Make up stores PARIS.
Kanske måste införskaffas ?




Kommer nog inte ladda upp några sminkningar i helgen, ska vila min hy lite då jag har chansen :)
Till veckan har ja en massa roliga grejer att göra:D


Måndag ska jag jobba, och fira mamma som fyller 50,

Tisdag på jobbintervju till umeå, och ska på prva på Thai boxning. Är värkligen i min sämsta form jag vart i HELA mitt liv, fy fan.. otrivs värkligen. Så ska bli kul å se om de är nått för mig, färväntar mig att de kommer vara DÖDEN, för de säger min sambo som är riktigt jävla tränad och har tränat Thai boxning i typ två- tre år.. så om han tycker de är jobbigt som tränar varenda dag och joggar å gymmar å kör thai.. så lär ju 2010 års soffpotatis(jag) spy av utmattning:P

Onsdag ska ja på IKEA, som jag längtat.. ska köpa nya VITA möbler, har bara svart och de är så trist och fult!

Torsdag
ska jag vaccinera Sune och sen jobba med mina underbara kollegor.

Fredag till lördag, eller lördag till söndag är jag hundvakt till Rocky och Jalle, så två busiga taxar och två busiga katter, lär inte få en blund den natten, och när ja väl får de kommer de vara FULLT i sängen så jag inte kan röra mig haha:)


Kommentarer
Postat av: mican

meeeeeeeeeen! här missar man grejer ser jag! vars ska du på jobbinterjuv?"!?!?!?! :D

2011-01-21 @ 23:16:37
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0