Matt



Har fortfarande RIKTIGT dålig hy.. men kan ju bero på min kost som inte alls är så hälsosam.. håller på att äta upp alla kakor och allt julgodis som vart över från i jul! Sen var vi dumma nog att köpa rån, altså helt jävla serisöt, de är de godaste som finns, rån med smör.. ÅMUUUMS, har ätit ett helt paket på två dagar:P
Så innan februari är förhoppningsvis allt onyttigt slut, då är de frukt till mellis i stället för två nävar ostkrokar,en julmust och en kaka..





Har använt eyeprimer clear som bas för skuggorna, tycker den är bäst till matta skuggor!
Ja, de rosa syns ju knappt på bilden.. men de är iaf ljust rosa på halva locket intonat..
Sen är de inte så bra utbud på matta skuggor hos make up store, men tur rougen fungerar lika bra på ögonen som på kinderna :) Peach är mitt absoluta favorit rouge, passar till alla och är riktigt fint både på kinder och ögonen, Speciellt att tona ut typ mörka bruna med i sotningar och sånt!(vet jag har lagt upp en sån sminkning för ett tag sedan, kör typ alltid den sminkningen då jag ska ha sotat, tycker inte om svart sotat.. passar som inte på mig )


Hur som helst, till denna ögonsminkning har ja använt:

Microshadow White Make up store
En ljust rosa som heter YOGHURT från Mac
BLUSH Peach Make up store (även på kinderna)
Microshadow Kakaw.
Gel eyeliner,eyepencil black och svart maskara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0