Lips.

ÅÅh vad jag älskar den här typen av sminkning!!!!!!
De är SJUKT snyggt med mörka läppar, måste köpa en lipsealer så man kan ha de på fest med.
Love love love love love !!!!!!!
Är hemma och är risig idag, har mått skitskumt i flera dagr, som mått illa till och från å trott ja ska spy hela tiden fast ja aldrig gör de! Sen har ja sjuuuuukt ont i ryggslutet.. så nått kan man ju roa sig med?




I.D Puder är vad jag har på mig i dag,
på kinderna är det I.D`s Warmth.

Ögonen grundade jag med eyeprimer clear.
Drog på skuggan Cybershadow meteor över hela locke
och tonade in lite Microshadow Tuch i globen.
Anväde sedan ett eyedust, Enigma tillsammans med Mixing liquid och gjorde eyliner.
På med Maskara så var de fixat.

Läpparna ser extremt ojämna ut, men de kan ja skylla på ljuset att de kommer fel, iaf på överläppen..:S
Passinet glory är lippencil, sen är de lipstick festival och Magic.



Kommentarer
Postat av: mican

du är så jävla snygg carro :)

2011-01-20 @ 15:18:06
Postat av: Åsa

snyggo!

2011-01-20 @ 15:45:50
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0