Amazonas

Hallåå, haft lite kaos i kassan på jobbet idag.. men i övrigt har det gått bra.. Min mejk idag vart jag SUPER nöjd med, hon var sååå fin, fast klart är de ju svårt å misslyckas då man har typ en modell i stolen.. hur som så vart de I rostiga och lite som röda toner.. har ju inte med mig kameran på jobbet tyvärr, hade jag haft de hade jag lätt frågat om ja fick ta kort å lägga ut.Om inte annat får jag sminka mig själv i den någon gång å fota.. dock har jag inte ena eyedustet..:(

Jaja, såhär såg iaf jag ut:



Har använt eyepencil tropical som bas för skuggorna, sen är det eydusten gold glow, bamboo och amazonas:)
På med maskara och eyeliner, KLART!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag älskar den där sminkningen! Måste sminka mig med grönt nästa fest känner jag :D Eller kanske imorgon till och med rentutav :D:D

2011-01-19 @ 23:48:01
URL: http://jessicamoritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0