7 svåra år.

Ja, igår såg jag värkligen ut som sju svåra år, hade knappt sovit på natten för ja fick nå knas i halsen.
Jag vet, detta har INGET med smink att göra.. men den här dagen.. altså risken finns ju att jag kommer dö inom en snar framtid med denna tur.


Den här dagen känns väll ungefär lika dan, sov skit i natt, jonte är schitzofren i sömnen, sen får ja alltid super torra slemhinnor i näsa direkt ja lägger mig ner och kan som inte få in luften= irriterad å svårt att somna. sen peka jonte ut i vardagsrummet och börja säga att de var nån där, och mörkis som jag är vart de ju inge lättare.. fast ja vet att han bara snckar i nattmössan, för de gör han alltid.

Morgonen startas som vanligt av att jag har ont i nacken för ja sovit på Jontes jävla kuddjävel, De är en såndär skitstor hård,tempurkudde som är alldeles för stor för mig, och han använder ETT HÖRN, jag blir förbannad varenda natt för den där kudden, och skriker VARENDA natt om den där, en vacker dag ska jag ha en MASAKER och skära den i TUSEN bitar.Sen SKITER JAG I HUR SUR JONTE BLIR, för han skiter ju tydligen i om jag har nackspärrr varenda jävla morgon...En vacker dag.. den kommer komma snart..

Morgonen startas sen av att katterna välter sitt klädderträd, Och fem minuter senare höll Pysen på att riva ner gardinstången för han tycker tydligen man kan hänga sig i gardinen om man håller på att trilla ner från fönsterbrädan. Så då drog ja in alla stolar så han inte tog sig upp på bordet breve fönstret, han är för liten för att ta sig upp på bordet.. ÄN. Då sitter kattfan å GALLSKRIKER för han inte tar sig upp, som en jävla unge.(tur sune uppfostra han lite sen)

SEN höll ja på att bränna ner köket, för vi har tydligen ingen brandvarnare.
Skulle koka ägg, och tänkte, jag her på den lilla plattan längst in, i fall sune skulle få för sig att hoppa upp på spisen(Den stora katten) ha ngör de ibland.  Och då stog de en liten stekpanna med fett i på spisen på den stora plattan, sen har vi knivarna i en trägrej som också är plast på.. som såklart smälte och höll på att ta eld, samma sak med den lilla stekpannan, som nu ligger ute i snön.. Fy faaan va de lukta jävel och hela jävla lägenheten vart helt rökig, såg knappt nått i köket.
Så NEJ, jag känner inte för att sminka mig idag.. men jag ska jobba.. så jag måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0