Underställ!

Av någon anledning var inte min första tanke i morse "Jaa, vad skönt med en morgon prommenad till jobbet".
Det är 25 MINUS, jag är frussen så in åt skogen så ja vet inte riktigt om jag kommer dö av köld på väg till jobbet.. men jag har bunkrat på med underställ i båda lagren å byter om på jobbet helt enkelt. Finns inte så mycket att göra.

dagens mejk vart inte som jag tänkte att den skulle bli, men de är ju alltid bra å testa nått nytt;)
Klicka på bilderna för förstoring. Nu får nu ju förresten se mitt nya korta hår ;)

Vart som less på långhåre, sen är jag toklat då de kommer till styling och har ett hår som är plattare än plattast.  så då klipptes de av,håret vart MYCKET mer volymigt utan att jag ens gjort nått, och nu gör de faktiskt inte så mycket om ja "glömmer" kamma mig i en vecka som är ungefär genomsnittligheten att jag drar en borste igenom håret. Hade de mest uppsatt endå så.
OCH nu kommer min vanliga färg komma fram mycket snabbare, och då ska jag bli jätte blond.
Jag är en sånn som passar i antingen skit mörkt eller skitljust har jag fått höra 1000 ggr, så de ska ju såklart testas då jag fått ut min vanliga färg å jag slipper nöta blekning å grejer i topparna så de bara blir ett enda stor burr kvar.




Bas skin serum, matt foundation milk, dualfoundation Helsinki.

Blush är en blandning av peach och wonderblush cleopatra.
Tanken var favorit + favorit = favorit !

Ögonen har ja lagt frozen diamond som bas, sen har ja eyedustet Blurry på hela ögonlocket, jag trode faktiskt att den skulle bli myckte mer GRÅ, för så ser den ut i burken, men den här färgen tycker jag om betydligt bättre.
jag har aldrig testat den förr så nu vet ja hur den blir också.
Sen är det microshadow Monty jag har tonat ut med, och lagt MAC`s matta Carbon i bloben och längst ut i v:et..den ser exakt ut som våran Pullution på make up store, så de kvittar väll?
och som highlighter är det microhadow white.
Under ögat ligger blurry på en vit penna, och då vart den ju riktigt grå.

Läpparna la jag bara lite snabbt Lipstick wobble.





Kommentarer
Postat av: mican

vad fin du blev i håret vännen :)

2011-02-15 @ 19:24:54
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0