Peachy

Jag är inte den bästa på att uppdatera precis, men jag har jobbar sjukt mycket å glömt ta kort.. sen har alla tisdags, torsdags och lördag sminkningar sett ut såhär eller mindre i några veckor, just för att jag tränar dom dagarna och orkar inte vara mejkad på Thaiboxningen och jag är för lat för å tvätta bort de innan jag far dit:p




NEW, Base prep! Sjuuuktbra bas innan foundation, den jämnar ut huden, lämnar en vacker lyster och jag är helt sjukt impad av hur bra underlaget håller! Skinserum släng dig i väggen säger jag bara !

Sen är det mattfoundation, dual foundation..
Glömde helt bort blush, så de la jag på jobbet.

Eyes är de Eyeprimer clear, muffin, smog och lite kakaw.
Cacke eyeliner black, Max lashes maskara.

På läpparna är de Lippencil Gum och lipstick peachy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0