Hectic.

Hallo! Idag är det ju endå fredag, och då kan man ju ha lite mer.
Passade på att testa det nya Eyedustet Hectic som kom med Pixel på MUS.
De såg extremt knalligt ut i burken och på handen, men ja måste nog säga att jag trode de skulle vara knalligare då man väl fick de på locket, och inte matt.. så lite minus för det.
Men riktigt snyggt är de nog endå;) Måste hur som testa den några fler gånger.. jag tycker om att ha FÄRG ;)








På Locken har jag först lagt Hightechlighter Sundust.
Sen är den gula en Cybershadow som heter Neon och har utgått. dock tror jag att Microshadow Lemon hade vart snyggare till för den är ju också matt.
Den knalliga är Eyedustet Hectic och sen har ja lagt Humid på från MAC samt lite utav Microshadow Cupol i globen.
På med svart maskara och eyeliner.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0