Beautiful morning

Här kommer min lördags sminkning, vi hade en riktigt varm och solig vinterdag här i skellefteå i lördags, dock skulle jag sitta inomhus på Norrlands open på SKI..så fick ta med mig lite sommarkänsla dit i form av ögonskugga ;)



Jag prövade att lägga skuggorna på ett nytt sätt också.
Jag började med att flörst lägga concealer på locket, och sen pudrade jag ögonlocken, SEN la jag Hightechlighter och sen skuggorna.
Jag måste säga att jag tycker resultatet blev riktigt bra, slätt och fint.
Hållbarheten är dock densamma som då jag bara lägger hightechlighter och skugga.


Matt foundation ,Reflexcover, Dualfoundaton helsinki

Blush oh so fresh och peach

Hightechlighter Sundust, Microshadow Take off, (Ny) Microshadow Beautiful Morning, Microshadow Sunset.
Eyepencil Tropical, cake eyeliner Black, Max lashes black.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0