Jobb?

Jag vet att jag inte skulle blogga, men jag känner mig som så..nervös?! Så jag måste bara skriva av mig lite:)
Jag har ju extrajobbat ,sommarjobbat och vikarierat då alla mammorna på jobbet var mamma lediga, och har gjort de ett bra tag nu, har hoppas på någon typ av anställning, men efter som att de inte värkar ska ske efter som att vi är så många redan så kände jag att jag vill ha nå säkrare nu då jag snart hamnar i FAS 3 på arbets, och har jobbat för lite timmar i veckan i rad för att ja ska kunnat gått med i facket.. de betyder inga pengar. Så har sökt jobb så in åt helvette inom handels och faktiskt på en Mack med.. Jag har ju lite strötider på schema och 90% i Juli..MEN sen då?! 

Och nu har jag äntligen fått lite goda nyheter, de står mellan mig och en till på en halvtidstjänst på The bodyshop här i Skellefteå, gissa om jag är nervös.. jag visste inte ens att dom sökte folk och sen när jag var in i förrgår så fick jag veta att det var en tjänst ledig och att de stod mellan mig och en annan!!!
de LÄT ju faktiskt riktigt riktigt lovande.. MEN, jag har haft på tok för höga förväntningar förr så jag försöker att inte jaga upp mig allt för mycket om än de är svårt!
Fatta hur skönt de skulle vara att kunna gå med i facket, att ha ett shema och veta att det kommer in pengar VARJEMÅNAD, Både för min egen skull och för min sambos hade de vart suveränt:)

Well well, det åter står att se vad som sägs ! Skulle vara kul att testa nått nytt också

Kommentarer
Postat av: Åsa

håller tummarna för dig!!

2011-04-21 @ 18:43:03
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0