JOBB!

Jaaa, äntligen lite tur.. de har som bara flytit på nu känner jag!:) kan de vara att dom där krossadespeglarna sjuårsoturx2 är över nu??! Ojoj.. vad fan ska jag nu göra med alla Make up store grejer?! Hann ju knappt använda grejerna undertiden ja jobbade å nu får jag en halvtid på ett annat märke.. Dags för en rensning, ska nog försöka sälja sånnt som inte är så använt.. har egentligen mycket saker jag bara testat typ en gång eller två. de är väll bara säga till om någon vill komma å kika.. lär ju sälja skuggor för typ 10 spänn bara för å bli av me dom å få in lite pengar iaf..Har spenderat så mycket pengar på de så de känns lite små surt nu i efterhand. Men Måste ju såklart spara mina guldklimpar från MUS och MAC ;) IIIIIHHHHHHHHHHHHh, har som inte sjunkit in en, är jätte nervös nu när jag börjar tänka efter..!

Kommentarer
Postat av: Åsa

grattis!! :D kanske köp nå smink av de nån dag :)

2011-04-26 @ 23:40:45
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0