Blogg.

Hej, nej jag dog inte efter ja vart sjuk igen.. vart som bara så omotiverad på smink, och massa motiverad till träning.
Jag kommer ha ett blogg uppehåll, jag har värkligen inte tid ELLER lust.


Eller, jag har tid, men jag vet inte.. är inte så sugen på att först sminka mig en massa sen fara ut å löpa,sen dusha och sminka om mig för å typ gå å handla eller tvätta.. sen känns det inte som då jag tex har gått å sökt jobb så kanske man inte ska komma jätte sminkad med typ 1000 färger, så har typ sminkat mig som idom andra inläggen som jag lagt upp.. mycket muffin/meteor me velvet å en mörkare färg.. eller någon liknande färg:P

Sen har det av någon anledning blivit så att jag typ bara har jobbat tisdag torsdag = två av mina tre dagar på Thai boxningen..och let`s face it, vem fan orkar sminka sig en massa då.. ser bara vidrigt ut när man smetat ut de i fejjan + att de inte är så uppskattat att få smink kletat på handskarna.. och nej, jag hinner inte hem å tvätta av de innan för jag får alltid ta stäningning också.. så då är det bara raka spåret.

OM de nu skulle bli att jag gör någon roligare sminkning någon dag så ska jag för guds skull inte glömma bort å fota så kommer den upp så småning om:)

Ha det så bra så länge !


Kommentarer
Postat av: Åsa

<3<3 baj baj!

2011-04-18 @ 21:48:12
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0