5616



En gammal sminkning från i vintras då jag hade förjeddra tråkigt.


Idag är det jobb som gäller, i kväll fest, i morgon flyttar min bästis till Malmö(ca 160? mil neråt..) och jag själv måste packa.. ska på intensivkurs på söndag till fredag och hälsa på min Faster i STHLM.

OJJJJJJJJ, vad nervös jag är.. inte för själva kursen utan för
1. Jag är så fruktansvärt flygrädd, och jag kommer garanterat åka nått skit budgetmärke me ett minimini propeller plan.

2, jag vet ingenting, varken om mat, tider eller nånting..

3, jag ska bo i Solna och åka tunnelbana SJÄLV.. oh näe, jag har knappt åkt tunnelbana i mitt liv...

Vilsen Norrlänning, jajjemensan!

Kommentarer
Postat av: Åsa

det kommer lösa sig :)

2010-09-17 @ 15:48:36
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0