Ny blogg.

Jag har gjort en till blogg, så nu finns den här, som kommer enbart handla om smink och ytliga grejer medans den andra kommer handla om Livet. Carrolinees.blogg.se,

Anledningen till varför jag valt att göra så är dels för detta var tänkt som en renodlad sminkblogg från början, jag har försökt fixa en till blogg typ tre gånger förr men de har alltid blivit nått fel,

och dels för att människor som tror att dom känner mig tolkar saker på fel sätt och som dessutom inte ens kan fråga om de utan bara antar de värsta från början och sen bestämmer sig för att de är så även om de inte är så..
de är ju lite tråkigt tycker jag.. Men inte så mycket att göra åt saken.



Är det nån som vill ha tillgång så skicka bara ett mess så blir det kanoners:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0