Not dead.

hehe, nej har inte dött, har bara vart lite dålig på att fota sminket.. men jag ska försöka bli lite bättre jag lovar!

Dock kan jag nog bjuda på en sminkning jag gjorde på min sköna böna Linda då hon var här för ett bra tag sen! över ett år sen iaf!



..och en gammal på mig (och sarah som inte hade så mycket smink! Hon är så snygg endå så.. !)
Jag blir så förbannad varenda gång jag kollar på bilderna från den här kvällen, för mitt smink var SKIT SNYGGT, MEN jag kommer fan inte i håg va jag använde !





Kommentarer
Postat av: Åsa

Sant sant, städning sug :P Och suger ännu mer om Sune smiter!



Jo hon har prata med mig om det och det skulle vara kul att fara upp nån da :)

2010-10-16 @ 14:30:03
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0