Lösfrallor..

Dagens tips är ju då hur du kan "pimpa lösfransar" med lite glitter för att göra fransarna lite roligare! Tyvärr är ju som vi alla vet glitter lite svårfångat på bild.


Ta frans och valfritt glitter, här har jag gjort de väldigt lätt för mig genom att ta en ren maskaraborste och stoppat ner i en glitter eyeliner som jag sedan borstat på fransarna.

De fungerar också att fästa löst glitter med mixingliquid, eller med franslim om man är väldigt väldigt försiktit.. alternativ nummer två skulle jag nog bara göra nu på tex halloween för att få riktigt glittriga fransar, och kom i håg att lösfransarna kommer bli förstörda av allt franslim sen.. Lite pillergöra för den som nu tycker om det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0