Linser2.

Jag skulle ju göra en vampyr sminkning MED linsjävlarna.. men njag är ju uppenbarligen för mångo för att få dit dom.. håller fasen på att bli galen!!!!!!!!!!!!!!
OCH nu har lösfransarna som jag i vanliga fall inte brukar få dit, som jag fick dit idag, såklar halvlåssna och sminket ser fördjävligt ut för ögorna har runnit och runnit..
Inte nog med det går inte klänningen som ja skulle ha på halloween att hitta heller.
....De är nog inte menat att jag ska vara vampyr...

MEN om ja nu skulle få dit dom så ska jag iaf ta ett kort, hur jävla fult sminket än ser ut.. för IN, de ska dom!!
Måste ju öva på å få dit dom till själva tillfället.. så jag iaf kan ha dom.. och lite smink..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0