50`s

Hade lite 50`s då jag jobbade här om dagen.,.. synd bara att de var så förbannat mörkt då ja kom hem så att färgerna inte kommer fram, läpparna är riktigt knallröda egentligen!



Matt foundation Ivory och blotning powder är basen tillsammans med reflex cover som concealer under ögonen.
De röda äppelkinderna är gjorda med de knallröda blushet East.

vita pennan, Snowflake som bas för skuggorna, efter som jag vill ha det riktigt vitt.

M/S White på hela locket, eyedustet Extravagance jag har tonat in väldigt mjukt i globen.

Under ögat har jag blandat en eyeliner med Mixingliquid utav eyedustet Enigma.

+ Geleyeliner gjord med en kråkspark längst ut, a la 50 tal och massa maskara!


Läpparna är gjorda med pennan Burlesqe och china red.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0