Sug.

Jag SUGER värkligen på att uppdatera, men för det första är sladden som laddar batterierna till kameran borta, för jonte den smartajäveln hade lagt den I akvariumet som han sen sålde..
Vi har en annan kamera med, men den suger typ ur färgen på bilderna såp nått som är klarrött blir typ mer rosa osv.. de är ju inte allt för roligt.Men han har lovat att fixa en ny sladd.. så får väll helt enkelt vänta på att han ska komma i håg det.

Sen har ja jobbat mycket och kommer inte hem förens sju då de är kolsvart ute så då blir korten ännu sämre, knappt så man ser nånting.

Och ja, just nu har jag faktiskt smink hemma, men alla penslar och allt underlag och lite annat smink har jag hos en kompis sen i helgen då ja sminkade henne inför en halloween fest..hon var jätte fin :)

Så vart liite jobbigt i går då ja skulle jobba och sen fick veta att ja var tvungen å komma in tidigare än va de var tänkt från början för vi skulle sminka lusiakandidaterna.. Riktigt roligt, var skit nervös först och dagen började inte alls så bra, men direkt ja fick sätta i gång på jobbet så vart de en vändning!
Längtar tills vi får se bilderna.

De känsns som jag utvecklas på jobbet, så de är ju toppen !

Men jag lovar, ska försöka hämta sminket idag.. och ska försöka ladda upp nån sminkning i morgon=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0