Paragon.





Idag har jag I.d s mineralpuder Fair..
men ja vet int, den är som för rosa för mig.. och lighten blir för orange den här årstiden.. och fairylight blir också för orange !
Har väldiga problem med foundaion, jag har en konstig hudton helt enkelt..


Blush
Complex och lite cleopatra

På läpparna är det potgloss Best, riktigt snygg rosa färg faktiskt!


Bas för skuggorna;
Hightech lighter Stardust.

Skuggor;
E/d Angel, E/d Paragon, E/d Crystal + M/S Pullution.

Svart eyepencil + eyeliner och maskara !

Paragon är ju egentligen väldigt blå, men den blir lila då man blandar den tillsammans med Angel som skiftar i lite rosa/lila !


Imorgon är det 80-tals Maskerad.. så funderar vad ja ska göra av mitt hår på jobbet, har tänkt ha pufffrilla så måste typ ha skarf på skallen så ja kan ha håret ihop knorrat i morgon.. kommer med all säkerhet se lite roligt ut:P

Sen fattar ja egentligen inte grejen med 80 tal, är andra gången ja ska på maskerad med det temat!
Men jag ska vara färglad och utan axelvaddar den här gången.. tror de blir nått rosa/gul/orange aktigt i sminkväg.. men Ah.. vi ser väll.. man var ju inte direkt så snyggt sminkat på 80-talet så de känns inte som de är svårt att lyckas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0