Ojoj!

Riktigt dåligt med uppdateringar här, men jag har som inte så mycket att säga eller visa!
Först var de super soligt, då sminkar jag mig inte, och sen nu har det bara regnat i en vecka, så orkade inte sminka mig annat än foundation och maskara dom dagarna ja skulle göra nått!

Tyvärr så medföljer de nog lite problem, ller jag TROR att de kan ha med min dåliga hy att göra, är inte alls lika noga med rengöring å smörja anisktet då jag knappt sminkar mig nått..sen har jag nog ätit lite dåligt med.

Så TADA, en sminkning från i helgen när vi skulle på fest hos Micaela:)






Ja kommer inte i håg vilken fondation jag använt, eller rouge!
Inte heller vilken färg på Hightechlightern de var!


Men jag vet ungefär vilka skuggor iaf!:)

Både den Limegröna som är över en tredjedel av locket intonad i den mörkare knallgröna kommer från viva la diva och är i lös form.Poison och Magical mystery.Den mörkare gröna i globen kommer från MAC och heter Humid, sen har jag även lite svart, en svart matt från MAC,Carbon.
Under ögat kommer en penna från Make up store som heter violetstorm, och ett lila glitter som kommer från make up store. sen har ja eyeliner och min favorit mascara från IsaDora!

På läpparna kommer ett potgloss från Make up store som heter Way.

Igår sminkade jag mig ju iof, för jag skulle jobba..dock hittade jag inte kameran då, så får göra om den någon dag i framtiden;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0