Hightechlighter.

Jag läste just ett inlägg hos Kicki på daisybeauty.com att hon inte tyckte om Hightechlighter..
Men när jag läser det hon skrivit känns det som att hon kanske inte riktigt anväder produkten rätt på ögonen..
(nu fattar jag inte hur man länkar, men de går att hitta bland hennes inlägg, den tredje juni)

Jag säljer en hel drös av hightech till mina kunder, och de vet jag dom andra på mitt jobb gör med..
Men tänk om de är fler som håller med kicki..!
Jag hoppas iaf att om någon missnöjd kund nu läser detta (jag har ingen anning om vem/vilka som läser.. får ju aldrig några kommenatarer!) så kanske ni får den att fungera bättre..


Hightechlighter går altså att använda till mycket, på kinder,läppar,blanda i hudkrämer för å få ett extra glow, och som primer för ögonskuggan, som jag själv använder den till varje gång jag sminkar mig eller någon annan,kan inte tänka mig en annan primer! jag älskar den just för skimmrets skull, och jag tycker värkligen att färgen kommer fram mycket bättre än med dom vanliga primerserna, om än en primer alltid är bättre än utan;)

De som gäller är altså att lägga ett mycket tunt lager på ögonlocket med finger eller pensel, sen brukar jag ta en oanvänd pensel och bara dra över för att får bort överflödig färg för att undvika att de ska lägga sig i vecken, sen på med skuggan, då gäller det ju att dutta fast skugga, själv brukar jag lägga riktigt med färg för att de riktigt ska fästa ordentligt, och ut mot kanterna kan man ju sudda sudda sudda. De är iaf så jag använder min hightech.
kort och gott, Lite hightech och mycket färg!

Hoppas det går bättre, om någon onöjd hightech användare nu skulle läsa:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0