Jobb.

Hade en mindre bra dag i går och en helt fantastisk dag idag:)

Jobb make upen i går såg ut såhär:


På kinderna har jag blush complex, och concealer`n är reflex cover!

Ögon
Pennan underögat heter Violet storm, innan för har jag den vita snowflake
(mitt nicname är snowflake.. är inte så brun av mig på vintern:P)

Basen för skuggorna är en rosa hightech lighter,Milky way.
Skuggorna heter
C/S Meteor
E/D Cocktail
M/S Cotton candy
C/S Babydoll

Sen på med en svart eyeliner och en maskara!

Ögonbrynen är i fyllda med en mörkbrun penna, minns inte nr.

På läpparna har jag potgloss best

och dagens vart lite mindre färgglad, Jontes val faktiskt, han tyckte ja skulle göra nåt silvrigt, så att så blev det:)
Jag kan inte ens komma ihåg senast jag använde silver så de var ju iof inte en sånn dum idè! :)





Jag orkar inte skriva så utförligt på denna, men skuggorna ligger på en bas av Hightech lighter Platina och skuggorna är M/S moon stone,
C/S Silver
Och Carbone, men de fungerar nog lika bra med villken mattsvart skugga som helst!
På med eyeliner och maskara, som vanligt :)

Näe nu blir det allt att gå och lägga sig och hoppas på att solen tittar fram i morgon:)


Kommentarer
Postat av: Åsa

va långt hår du ha fått :D

2010-07-09 @ 00:37:23
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Andréa

Snyggt! :)

2010-08-10 @ 16:11:11
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0