Tradera

Wellwell, HELLO TRADERA!
Det här kan bli riktigt farligt.. har redan vunnit en pensel från I.D under hundringen, och ett gloss från MAC för 50 spänn..! MAC glosset vet jag inte ens om de är riktigt, men jag tror det. (de man inte vet mår man inte dåligt av!)
De var inte samma som hade ute fejk mac hello kitty grejerna iaf.. de bara SKREK FEEEEEEEEEEJJJJJKKKKKKKK!
förpackningen såg smygskumm ut, men det som värkligen avslöjade det hela var applikator på undersidan av förpackningen. Tur jag ahr läst på lite om hur fejkgrejerna från MAC ser ut.. kan tänka mig att man lätt kan bli lurad på en massa strunt!

Sen har jag såklart budat på rouget från make up store jag skrev att jag efterlyste.
Nu ska jag bara fatta hur man betalar.. eller så kanske jag ber pappa hjälpa mig i morgon.. HEHE.

Sen ska jag nog bara köpa lösfransar från tradera i framtiden..
eller om de inte är någo nskugga jag bara MÅSTE ha som utgått ur sortimentet och som råkar ligga ute.


make up store dreggel på hög nivå har vi ju även..dock inte på tradera..
* Blushet "Must have" från make up store, mjukt aprikosit och matt. I like it allot!
* lipstick Trip, är ute efter ett lite ljusare.
* Jag bara MÅSTE köpa ett av doftljusen från make up store, de luktar så H-vetes mycket och så h-veeetes gott så jag funderar om de inte är värt de rent ut sagt?! När man kommer in på CK luktar det närm an går förbi utan för make up store butiken..

sen msåte ja ju köpa lite mindre roliga grejer sen som flytande concealer, anisktsvatten och wonderpowder.

Eyedusten såg ju riktigt fina ut, men jag blir så jävla förbannad varenda gång jag använder eyedusten med dom nya förpackningarna så jag undviker det helst.. så jag tror fan jag kommer bojkotta dom bara för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0