220.

De blev lila idag. Kom ju på att jag ännu inte prövat den lila skuggan från clarins jag köpte när sence reade ut butiken. Alla korten blev suddiga så de här får duga, ids inte sitta å ta kort på mig själv hela dagen:P
Sen har tanken vid ett flertal tillfällen slagit mig att jag ahr måna färger som påminner världigt mycket om varandra, hur gick det till egentligen? det bara blir så om de är en fäg man tycker om antar jag!



Allt från make up store om inget annat anges.

Base Id bare mineral,cover all mix
Blush YSL Blush variation nr 2.(hathat hat!!!)
Eyes Hightechlighter Milkyway, Demanding(Face), Vibrant violet(clarins) Sirocco,
Lash stiletto(maybelline) gel eyeliner black.
Lips pot gloss Ski


ÅÅh vad förbannad jag blir på det där jeddra YSL rouget, de lägger sig som bara på ytan, tar man en annan borste än rougeborsten går det borsta bort allt tecken på att man ens haft nått rouge på några svep.
De är tydligt att det bara är märket man köper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0