218.

Jag har värkligen tappat suget att sminka mig, jag vet som inte varför.. just nu är jag inne i en perid där jag trivs bäst med lite smink..eller inte helgalna färger eller sotningar. Så jag har som inte så mycket att visa upp,
här är enbild från förra veckan..


De var den enda bilden jag hade från den dagen med det sminket, sminket var fint men jag ser mongo ut.




Base: ID Bare minerales,Wonderpowder kalahari, Cover all mix.
Eyes: Hightechlighter platina, M/S wihte,E/D Crystal,M/S Smog & M/S Deadly
Under ögat är pennan Violet storm.
Lips: La en concealer för att få läppen ljus och matt, sen använde jag glossen Posh.
Blush: Kommer inte i håg.
Eyebrow: Hårspray för att hålal dom på plats och sen använde jag skuggan deadly.





Jag skulle egentligen behöva köpa ett nytt Wonderpowder i en nyare nyans från make up store, reflect cover medium även de från make up store, sen MÅSTE jag köpa en ny Aloiverakräm från Dermanord, den är BÄST, den suger in så fort och man blir mjuk som tusan och återfuktad och den innehåller inga skumma ingredienser som ansiktskrämer ibland kan göra.
Sen VILL jag värkligen köpa ett läpstift,en läpp penna,två gloss, ett nytt rouge och sen är jag riktigt sugen på nya skuggor från make up store..

Men nu ska vi ju med 98% säkerhet köpa katten på söndag, och bara kissen kostar 6000, sen ska vi köra till umeå och hem igen, köpa en transportbur, för jag vågar inte köra i flera mil och ha katten lös i bilen i fall de skulle hända nått, då är den ju säkrare i bilen.. fast det känns som endå lite elakt, först slita bort han från hans mamma och sen få sitta i en bil för första gången i sitt liv alldeles ensam i en mörk bur.
Sen måste han ju ha en skitlåda och kattsand och en spade, kattmat, matskålar och leksaker.. och en egen bädd eller nånting liknande där han kan sova och känna sig trygg. Vi ska ha kattfri zoon i sovrummet så..
Fast jag kommer typ inte kunan hålla mig! kommer tycka så synd om han att måsta ligga och sova ensam flrsta natten.. fast ja skulle kunna sova på soffan första två nätterna så han slipper vara ensam och rädd innan han har som "bott in sig".


Så de blir nog bara den där aloivera krämen, den är jag i akutbehov av, mitt ansikte är torrt så har suttit och gjort en massa fuktmasker i stället och nu känns det faktiskt rätt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0