213.

Dyraste, inte alltid de bästa, snarare de sämsta.
Mitt YSL Rouge jag köpte för ett tag sen, är tamefan de värsta jag vart med om!



För det första så är ju ysl betydligt dyrare än tex make up store`s blusch..
För det andra så behöver man väll si sådär halva jävla förpackningen innan de ens blir någon färg
För det tredje, när man väl börjar få någon färg så är det rätt svårt att få ett jämnt resultat.
För det fjärde luktar det konstigt
och sist men inte mins, det håller inte! efter en timma är typ färgen borta.

S K I T Rouge, man köper bara märket, inte innehållet!

Så mitt tips till er är att aldrig slösa pengar på detta rouge, de är värkligen utan tvekan de sämsta jag vart med om, i hela mitt liv! Jag lovar, till och med nått billigt H&M Rouge är säkert bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0