Tuch

Halloj, Ja jag veet att jag är skitdålig på att uppdatera, men jag hinner värkligen inte ta kort på morgonen och på kvällen är de skitmörkt så då ger de inget för då ser man ju inte färgerna , ni som är nyfikna får helt enkelt kika in i butiken i stället:P Men igår började jag tolv, så då gjorde jag ett ryck:)


Sminkar mig alltid i köket på vintern och på sommaren i vardagsrummet, ljuset på toan är helt omöjligt!
Här kommer en bild på min ständige medhjälpare, ja.. han ligger i mitt knä..näe, jag ljög, han ligger över halva mig precis i den här sekunden.. han börjar bli ganska stor nu, tre år till ska min Mane coon växa.. så vi ser väll, snart går de väll inte ligga i mattes knä då hon datanördar :) Hur som så ska han alltid vara med då jag sminkar mig, vilket leder till hår överallt, ÄVEN på mina pensalr, för dom är ju så roliga att borsta tänderna med, sen ser han alltid en snygging i spegeln som han försöker få kontakt med, men den där rackarn är lite svår, för han härmas, och sen går han inte nå där inne i spegeln:P



Sune, mattes hjärta!


Här kommer mitt smink igår !





Bse: Matt foundation, dual foundation, blothing powder

Blush: Carmel

Eyes: Eyeprimer Clear, Brown suggar, Ashes och Tuch.
(Tuch är så fin att sota med, för då man suddar kanten så slår den i brunt!)
Geleyeliner Black och svart maskara !

Nail: Ett vanligt svart lack, som jag sedan strött glittret Peacock över :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0