Refining toner !

Jag har köpt ett nytt ansiktsvatten på Make up store.. Har alltid haft mer oljig än torr hy, men varenda gång jag är ett hormonmonster får jag extremt oljig hy, typ på morgonen då jag vaknar brukar ja riktigt känna hur oljig jag är i i pannan.. Urs! Så det är ju helt klart värt att testa nått nytt.

Jag tycker om det än så länge, de svalkar skönt och luktar friskt och jag känner mig inte som ett flott lika fort som jag annars kan göra, speciellt i pannan och runt näsan..så känner mig lite fräshare :)
Enda nackdelen än så länge är att de svider på finnarna.. men de kan ju bero på att min haka är en enda stor finne just nu. Så kör face cool balm där i stället..  Ja, vi ser väll hur detta håller i sig !





REFINING TONER

Refining Toner är en alkoholfri, antibakteriell och uppfräschande toner. Fungerar vårdande, djuprengörande samt återställer balansen i huden. Håller hud och porer rena. Rekommenderas för kombinerad till oljig hud.

nyckelingrediens

  • Allatonin: (Vallörtsrot) verkar läkande och ger huden klarhet. Binder och bibehåller fukt i huden. Binder och bibehåller fukt i huden.
  • Aloe Vera: Stimulerar cellproduktion, skyddar, lugnar och är läkande (antioxidant).
  • Mentol: Uppfriskande, kylande och antiseptiskt. Verkar sammandragande, sluter porer, särskilt bra på stora porer och fet hy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0