Refining toner !

Jag skrev tidigare om mitt nya ansiktsvatten Refiningtoner, och nu när jag använt det lite till...

Altså, Mina porer har blivit MYCKET mindre, och på näsan är porerna inte lika svarta..och näe, jag känner mig inte alls lika flottig heller..
Sjukt imponerad,de är nog allt jag kan säga , rekomenderar det starkt till dom med oljig hy och förstorade porer.
Dock avråder jag dom med torr till normal hy.. efter som att Menthol är rätt starkt.


Nu ska jag återgå till fosterställning i soffan med min värmepåse.. har sånn sjuk jäkla mensvärk, legat sen i går och sovit kasst i natt då jag vaknat av hur ont de gör.. Hoppas ni andra får en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: mican

Om den funkar så bra som du säger måste jag köpa en sånt! har ju också oljig hud. vad kostar den?

2010-12-19 @ 11:04:38
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0