På Önskelistan.

Jag har två parfymer på årets önskelista..


Dolche & Gabbana`s Light blue helt klart min favorit doft som jag haft i några år, dock håller den på att ta slut nu!!! NOOOOOOOOOOOO.. har alltid den då jag inte är på jobbet:)


toppnot: Granny Smith Äpple, Sicilianska Ceder, Blåklocka.
Hjärtnot: Jasmin, Ros
Basnot: Cederträ, Amber, Mysk


25 ml ligger på 495
50 ml på 699.




Och Youre Valentine från Make up store.. Den doftar också sådär varmt och mumsigt.
Jag är egentligen ingen vanlijtjej, men den här doftar som inte vaniljigt.. bara gott!
50 ml och kostar 395 :-
  • Top notes: Bergamot, Pomegranate, Pear
  • Mid notes: Cyclamen, Peony, Lily of the Valley
  • Base notes: Vanilla, Musk, Praline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0