Latin



Dagens jobb mejk, hann tyvärr bli lite mörkt innan jag insåg att ja glömt fota !
Här uppe i norr är det fasen inte många ljusa timmar..


Hur som helst kom jag på en väldigt snygg kombination idag tyckte jag;)
La först väldigt väldigt tunt med Hightechlighter Stardust över hela locket, sen packade jag på med Eydustet Angel, ett ljust skimmer i rosa/lila längst in, sen packade jag på Eytedust latin som är knalligt lila och sist det nya mörkblå eyedustet paragon och sen tonade jag in ytterligare lite angel i kanten på dom andra färgerna för att få en mjukare övergång.

Svart eyeliner och svart maskara, och även en ljus penna i den nedre  slemhinnan.. eller va de nu kallas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0