Brown suggar.

Idag har jag gjort en vardags sminkning i lite pärsikorosa toner, jag har så mycket smink och jag har ju vissa favoriter som återkommer, så idag tönkte jag försöka använda sånt jag inte brukar.. och lite mer vardagligt.
Tycker typ det är svårare att göra en riktigt snygg vardags sminkning än en party !
Någon fler än jag som har det problemet?



Idag har jag I.D Fair som foundation.

På kinderna är det en blandning av bailys och Fresh (båda två från Make up store)

Eyes: Hightech lighter Platina.
M/S Muffin, Brown suggar, Old gold och C/S Venus.(allt från MUS)
Maskara och eyeliner :)

Läpparna är en blandning av MAC`S Pink lamonade och Make up stores potgloss Best.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0