Body lotion.

Nu är de ju vinter och då brukar man vanligtvis bli torrare än på sommaren, både kropp,ansikte & händer.

Därför tänkte jag bara tipsa om några sköna lotions för kropp och sinne.

Ja, jag är helt klart för trött för att hålla på å skriva innehålls förteckningar och vad jag tycker om dem, för jag tycker värkligen om ALLA.


T h e b o d y s h o p har ju ett stort sortiment då de kommer till Lotions,krämer och allt vad de nu är!
Alla har ju typ ett body butter hemma, men själv tycker jag burkarna känns lite ohygieniska och jag är faktiskt inte SÅ torr.. så jag har hittat mig tre favoriter som är Lotin!

1. är Drew berry, som jag faktiskt inte har en aning om hur jag ska förklara doften förutom helt underbar!
Den vet jag inte om den finns kvar nu, men då jag var "liten" hade jag nånting som doftade så, köpte en för nåpgra månader och är tyvärr slut här hemma.. men den är på min önskelista:)

2. Satsuma puree body lotion, ja, doftar friskt av mandariner


3. är en nyfunnen favorit, med doft av Watermelon!
Luktar ungefär som melontuggummin, söt,fräsh och samtidigt lite halv syrlig..



M a k e u p s t o r e har ju faktiskt ett doft biblotek nu, med parfymer,body mist, doftljus och lotions.

Min favorit doft på Lotion är Holiday luxury lotion, den doftar lite sött av syrener,rabarber och persika


Men sen tycker jag fakstisk riktigt bra om fashionable lifestyle, tycker man om DNK äpplerna så tycker man om denna.. de är jag rätt säker på!



K I N G S & Q U E E N S
som finns att köpa på bland annat åhlens är en serie med Dush och hudkrämer.
tänkte iaf tipsa om en doft för den som gillar lite sötare dofter om som behöver ett Body butter( men på tub)
Queen Elisabeth heter den och är väldigt dryg, med en doft av socker,godis och granatäpple.


Sen finns det en lite söt och kryddig doft som går under namnet Queen isabella som doftar kanel och apelsin..passar ju perfekt nu till jul. MUMS !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0