Maskara.

Jaha.. efter som att de går trögt som tusan me å starta den andra bloggen,den nya bloggen för mitt lösenord värkar inte fungera och inte heller kommer det nått mail från blogg.se heller.. SUCK.

Då får jag väll skriva några rader om en Maskara jag inte tycker om, samt en ny favorit bland volym maskarorna.
Och efter som att bildminnet är slut på denna blogg så blir de inga bilder på hur den ser ut.

Den jag inte gillar är den Gula mskaran med lila text från maybelline, Collosal volum express.
1, jag ser ingen volym och 2, så fäller den som bara den.. och ja, hur snyggt är det då?
Jag har kastat den åt h-vetet och har just nu ingen svart maskara..

Den jag gillar kommer från IsaDora och heter Build-up mascara extra volume, i färg 05, royal blue.
Borsten är skitbra, man får märkbart längre fransar och volymen håller faktiskt otroligt bra..OCH den fäller inte.
Efter som jag blev så förbannad på den andra maskaran så kastade jag bort den, och nu när jag ska köpa ny så blir det en lika dan, fast en svart. Så mycket tycker jag om den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0