Snowfairy.

Jag har skrivit om den förra året, och jag skriver det igen!
Mellan Oktober och December säljer lush snowfairy, KÖÖÖP.

Den luktar så gott så så gott, godis å mmm!
Enda nackdelen är att jag som egnetligen gillar mer..syrliga dofter lätt blir lite less på för söta lukter, men men.. en liten flarra kan ju inte skada;)



Hur jag kom och tänka på de är för jag just nu är inne på den Rosa tvålen Rockstar som jag köpte när jag var på Lush senast, och den luktar mumsigt och är hääärligt krämig! Rekomenderar den starkt till den som inte är allergisk, lukten sitter kvar ett bra tag efter man tvättat sig!






Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Kul att du är med och tävlar :) Lycka till!

2009-10-01 @ 21:42:53
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0