157.

En nyhet hos Make up store och en nyhet hos mig, Lippglosset Ski!
Jag Ä L S K A R det, när man bara ser det kan man kanske tycka att de ser jäklit mörkt ut, de ser exakt ut som blåbär, altså när dom är mosade;) de är den rätta beskrivningen av färgen.. Men de blir såklart inte så mycket färg av de, de ger läppen en liten mörkare ton och blir vääldigt snyggt.
Måste bara ha pennan där mystiqe den dagen jag känner för att ha snäppet mörkare läpp;)

Sen luktar det extremt gott utav bär.. Mmmm! kan inte låta bli att lukta på läpparna när jag har på mig det;)
Enda nackdelen är att de är ett "potgloss" och inte på tub.. känns fräschare att ha de på tub.
Men men, man kan väll inte få allt?

Här är en bild jag googlade fram och lånade av Lipglossbitch(hoppas inte hon blir sur!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0