154.

Jag har kommit på att min mobilkamera för det mesta är så jäkla värdelös så att jag slutat försöka fotat mitt smink, de ser som alltid ut att vara lite brunt, även om de är lila,tex i går.

Här är två sminkningar jag gjort på andra,så ni inte får abstinens efter sminkbilder;)


Jessica när vi var på 80-tals fest, ja tror de var lite mörkare irl.



Linda när vi hade glitter bling bling party, i guldiga och gröna toner!








Åh, jag saknar värkligen att sminka, jag hoppas typ varenda dag att någon är sjuk eller nått så jag får komma in och jobba om än de bara skulle vara nån timma!





Kommentarer
Postat av: mican

du kan få sminka mig varje dag ;) haha

2009-09-14 @ 14:17:29
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0