147.

två Sminkningar från i veckan:)
Här hade jag nyss färgat håret, så de är n og kvar nå färg i fejjan lite här och var.
Trivs bäst i såhär mörkt hår!




Minns inte riktigt vad jag använde förutom att jag la den lila pennan från Isadora som bas och att jag la Microshadow Flamenco och Eyedustet Latin på det.

Dagens, ett i kallt ljus och ett i varmt ljus.


Jag kommer inte i håg vad de jag använt idag heller, bara att de är från MAC :)
Har hittat igen mitt roliga Oh so fresh blush(MUS), de är superfint om man lägger det försiktigt, sen använde jag ett eyedust och la lite försiktigt som higjlighter på kindbenen, de vart ju skitabra!


Kommentarer
Postat av: Åsa

mjao snyggo! vi måste hitta på nått någon dag, när du är frisk :)

2009-09-09 @ 21:07:02
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0