146.

Jag har shoppat lite nya grejor, förra veckan och den här veckan:)



Make up store, Face cool balm, jag absolut ÄLSKAR det ansiktsvattnet!
De fungerar lugnande och hjälper huden att ta in fukten från fuktkrämen, och jag har blivit mycket mindre blank i hyn sen jag börjat använda det. LOVE LOVE!

Make up store, brush cleaner, gör penslarna rena och desinfekterade,jag köpte den mest för att penslarna torkar direkt och för det går fort fort fort, är less på å stå i hundra år och tvätta penslarna, dock blir det bara att använda den här ibland till de stora borstarna för att få ut de längst ut i borsten, annars blir det med diskmedel som vanligt för att få bort det längst in med.

Make up store, Eyedust Vampyra, Mörklila..kanske en gnutta brun i? med silver korn som glimmar!
Tänkte att de är för det första snygdt med lila, och de är en färg jag använder mig av rätt ofta, (dock har jag inte fotat de så många gånger av någon anledning?) sen är det ju höst nu, med mycket sotade ögon.

Make up store, Micro shadow Cupol,
Den nya från Czarinnan, Den är mörkare än deadly utan att vara svart, med massa guldglitter i. Hoppas jag tycker lika bra om den som jag gör om Deadly! De är min nr 1 sotskugga nu.
Tänkte undegär samma här, sotade ögon med den och glam chock (stavas?)

I.D mineral foundation köpte jag på Åhlens i Umeå förra veckan, ja, i.d behöver jag säga mer?

Isadora  perfect contour kajal 58 Peacock blue. Fantastikst fin, riktig snygg som bas för blåa lösa skuggor.

Isadora perfect contour kajal 69 Amethyst, mörk lila, skitsnygg å ha som bas även den, eller om man vill ha en mörk kajal som inte blir lika hård som svart.

Isadora perfect shade liner, dark brown, ja, jagf har den till brynen nu, egentligen ville jag ha en annan, men första gången när jag var på sence tog jag fel, och andra gången så tog hon som jobbade den där fast jag sa exakt vilken jag ville ha och märkte det inte förens jag kom hem, blir skitirriterad men var för orklös för att cykla dit och byta ännu en gång. Den funkar, men man måste vara JÄÄVLIGT försiktig med den..blir som så kladdigtannars..


The bodyshops bodylotion med doft av vanilj,det finns två sorters vaniljlukt, en god och en dålig, den förra vanilj serien The bodyshop hade TÅL jag fasen inte,inte helelr kristall eller den lila hypnose parfymen, BLÄ!
Här har vi en mjuk,varm och inte så stark vanilj, perfekt nu i höstmyset!

The body shop Born lippy med doft av jordgubb! Mmm, mums lämnar kvar en lukt som luktar exakt som röda pussmunnargodisar smakar! Min favorit från förr finns inte kvar, den var mörklila, jag gissar och hoppas på att de är den som är på väg tillbaka nu när The bodyshop ska ta in lite gammla godingar, bland annat Banan shampo, Dewberry dush och bodylotion,  Cucumber cleansing milk, carrot moisture cream..

Ett mörkplommonlilalack från depend nr149.

Sally Hansen Miracle cure, Ja den heter ju trots allt mirakel kur, och det är mångasom gillar den.. klart jag måste testa med mina torra skivade naglar.. det finns inget snyggare eller mer femenint med långa välvårdade naglar, klart värt att testa.

och sist men inte minst, min sminkborttagning från Vichy, Purete thermale one step cleanser.
Jag trivs med den, vågar inte ändra nått nu när min hud har vart så pass bra här på senaste, den svider inte att få i ögonen heller, vilket alltid är ett plus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0