Helloween.

Köpte vax för någon vecka sen å testade leka lite de första ja gjorde när jag kom hem, har aldrig använt nått såndär förr så de blev ju lite halvdant, men endå rätt äckligt!
Men med fejkblodet såg de typ riktigt ut, Jontes brorsa komförbi.. han frågade vad jag hade gjort med stora ögon! hahaha:P

Vaxet köpte jag på Partaj, fejk blodet finns där med..



Sen tänkte jag tipsa om en bra färg till Halloween naglarna!
Depend nr 133

Har alla naglar svarta utom ringfingret,de är orange med en JÄVLIGT ful spindel.. men de var första gången jag testade så då får de vara fult som stryk:)
Har tänkt pröa göra några fler innan lördag..man kan ju alltid hoppas på att det blir bra!
Men annars så kommer väll dom flesta vara fulla så dom tänker förhoppningsvis inte på om ena benet är lite fetare än de andra och  att kroppen ser typ lite ojämn ut..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0