161.

Sally Hansen, Miracle cure.
På en sida står det:

Miracle Cure for Severe Problem Nails
Artnr:3031
Beskrivning:
Problem:
Allvarliga problemnaglar som delar sig, bryts och splittras.

Lösning:
50% starkare naglar på 3 dagar! Hindrar garanterat naglarna från att dela sig!
Starkare, jämnare, friskare, mer elastiska naglar!

Funktion:
En micro-mineral formula som fyller i sprickorna, som ger styrka och som förstärker naglarna ögonblickligen. Stoppar naglarna från att dela sig.

Specialingredienser:
Naturliga proteiner, mineraler & anti-oxidanter



Jag har testat de en tid nu, och jag måste säga.. mina naglar är långa för att vara mig!
Jag har det problemet som många säkert känner igen sig på, att naglarna går av eller skivar sig..
Om naglarna blir 50% starkare på tre dagar måste jag dock säga, NEJ, de blir dom inte.

Men efter en tids användande så ja, nånting har ju hänt efter som att mina naglar är långa,
de har fortfarande skivat sig pytte lite.. men långa är de.
Dock så vet jag inte om det beror på att lacket ska göra naglarna starkare eller om de bara blir som en skyddande hinna och ett vanligt lack hade fungerat lika bra?
men jag tycker aboslut att de är värt att testa för er med samma problem!

De står på flaskan att de går att använda som base and topcoat..
Min  fundering är;
är inte ett basecoats uppgift att göra så lacket håller längre och skydda nageln från missfärgning?

För att lacken från Depend håller lika bra utan sally, mit O. P. I håller lika dåligt med, och mina naglar är fortfarande missfärgade...
Har förvisso inte prövat nått annat, men har köpt ett från Mavala som ska testas så snart som möjligt.
Dock kommer jag flitigt använda det här tills nått missöde händer så jag bara MÅSTE klippa naglarna..eller om dom blir äckligt långa.

Jag kommer dock aboslut köpa ett nytt när det här är slut, för det är så jeddrans snyggt med långa naglar!
men jag ska nog inte ha de som basecoat om det från Mavala är bättre, för att nej, de är inte nsyggt när nageln börjat bli lite gul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0