159.

Yeey,USB`N is alive! Nu kan ja ladda upp lite sminkbilder i fall jag vill :)
De vill jag!

Här är några sminkningr jag haft de senaste dagarna, enkla och snygga.


Lite suddig bild men som sagt så suger min mobilkamera..
här är Pascal,cupol och take off..  på en bas av sundust. (Mus)



även här är skuggorna lagda på make up store`s hightechlighter sundust.
Skuggorna är Lingurie och även här svagt cupol i globen, körde en tjock eyeliner,
lite amy winehoous (heter hon så?) fast snyggare.. för hon är fan inte snygg, inte nån stans.
(klickbar bild i fall man vill de..)






och tillsist dagens, (klickbara bilder)

Basen är higtechligter från MUS, skuggorna muffin och monty.
Tror allt att Monty är en lika stor favorit som velvet hos mig !
Den är bara så jeddrans snygg!

på kinderna har jag peach och på läppen pennan Mysique och potglosset Ski.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0