158.

Jag sminkade mig i går för första gången på en vecka, blev tok snyggt dessutom och fick komplimanger på dopet, de var skönt.. i still got it!
Har haft en MASSA insperation till en massa sminkningar !
Hade jag kunnat rita ögon hade jag ritat upp hur många som helst och skrivit vilka färger som skulle va vart.. nu får ja nöja mig med å skriva. men jag ska föröska iaf..nåndag:)


Idag har jag gjort en sminkning som är lite annorlunda, snygg, men annorlunda.
Jag har försökt få ett rättvist kort med mobilen, fick
ett som funkar..ska bara hitta igen den förbannade USB kabeln. Uppdatering kommer.



La Sundust som bas, sen nox på den rörliga delen av locket, sen sudda jag in Monty och glam peach i globen å dutta på ett eyedust som är lite guldskimmrigt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0